Usavršavanje, međunarodni standardi i rešenja za vaš uspeh
U savremenim poslovnim uslovima, potreba za konstantnim usavršavanjem i stalnom modernizacijom postaju ključni faktori za opstanak i uspeh na tržištu. S obzirom na to da se tržište brzo menja i da su zahtevi kupaca sve zahtevniji, naša kompanija je još 2013. godine donela odluku da implementira sistem menadžmenta kvaliteta prema međunarodnom standardu ISO 9001:2008. Ovaj korak je bio neophodan kako bi se omogućilo kontinuirano poboljšanje kvaliteta naših proizvoda i usluga, kao i efikasnije upravljanje poslovnim procesima.
Međutim, s obzirom na to da nam je očuvanje životne sredine i zaštita prirodnih resursa jedan od strateških prioriteta, u istom periodu implementirali smo i sistem menadžmenta zaštite životne sredine prema standardu ISO 14001:2004. Na ovaj način smo potvrdili našu posvećenost održivom poslovanju i odgovornom upravljanju resursima, što je od velike važnosti kako za našu kompaniju, tako i za zajednicu u kojoj poslujemo.
Sam proces sertifikacije podrazumeva primenu i unapređenje jasno definisanih poslovnih procesa. Time se ne samo osigurava ispunjavanje zahteva naših kupaca u pogledu kvaliteta i rokova isporuke, već se kontinuirano unapređuje i nivo zadovoljstva korisnika. Takođe, implementacija ovih standarda omogućava nam da efikasnije pratimo i kontrolišemo procese vezane za zaštitu životne sredine, čime doprinosimo smanjenju negativnog uticaja našeg poslovanja na okolinu.
Jedan od glavnih ciljeva naše kompanije je proširenje poslovanja na nova tržišta, pri čemu ćemo se fokusirati na to da naši proizvodi u potpunosti zadovolje potrebe i očekivanja kupaca. Kroz unapređenje organizacije poslovanja, stalno unapređivanje sistema zaštite životne sredine i bezbednosti na radu, želimo postaviti temelje za održiv rast i razvoj naše kompanije.
Naša vizija je da postanemo lider u regionu u proizvodnji delova od gume, kao i da ostanemo pouzdan partner našim kupcima. Jasnom razvojnom strategijom želimo da ostvarujemo nove ideje i projekte, uvek poštujući tri ključna principa: kvalitet, cenu i rokove. Ova pravila predstavljaju osnovu na kojoj gradimo našu poslovnu filozofiju i koje nas vode u svim našim poslovnim aktivnostima.